דפי נחיתה הינם הדפים הראשונים אליהם מגיע הגולש באינטרנט. דפי נחיתה חייבים להיות ממוקדים בשירות, להעביר מסר חד וברור אשר קורא לפעולה. גם דפי נחיתה לסלולאר חייבים להיות ממוקדים באופן יותר משמעותי, בכדי שהגולש האקראי ייחשף אליהם ויטמיע אותם בזיכרונו. דפי נחיתה אשר הגולש סגר ולא זכר אותם יותר, סופם כישלון.
דפי נחיתה לגלישה באינטרנט לעומת דפי נחיתה לסלולאר יהיו מעוצבים באופן שונה מבחינה ויזואלית. למרות זאת, מטרת כל דפי הנחיתה, ככלל תהיה להפוך את הגולשים ללקוחות פוטנציאליים ממומשים וקבועים של שירותי החברה המוצעת.
למה צריך דפי נחיתה לסלולאר?
כיום, כאשר חשיבות הסלולאר הולכת ומועצמת, בכל תחומי החיים, ישנה חשיבות משמעותית להצגת פרטי העסק ופרסומות גם במדיה זו. דפי נחיתה לסלולאר, מעלים לתודעת הגולש את קיום השירות המוצע, באופן אשר יאפשר לו לזהות אותו לאחר מכן, כאשר הוא נתקל בו. תחום זה הינו תחום חדש ומתפתח, כך שכדאי ומומלץ לכל חברה או מציע שירות לחשוב עליו ולהשקיע בו משאבים.
דפי נחיתה לסלולאר דומים במשמעותם ובהווייתם לדפי הנחיתה הרגילים, אולם בדרך כלל עיצובם יהיה שונה, כך שיתאימו לגודל המדיה, לזמן ההופעה, לצבעים הנדרשים ולעוד מספר מאפיינים מיוחדים.
תוכן דפי הנחיתה
דפי נחיתה כוללים, בדרך כלל, מרכיבים ומאפיינים שונים המשמשים פעמים רבות, גם בפרסומות.
הם יאופיינו במיעוט מלל אך עם ויזואליזציה רבה. כמו כן, מקום יצירת הקשר יהיה ברור ובולט, כך שהגולש יידע להבחין במהרה מה מצופה ממנו. גם אם מופיע מלל או תוכן כלשהו בדפי הנחיתה הוא חייב להיות קצר, קולע ומתאים לסבלנות הקצרה של הגולשים.
הנחת העבודה היא כי דפי נחיתה חייבים לקרוא לפעולה ולהעלות למודעות הגולשים תוך מספר שניות בודדות. הצלחתם של דפי נחיתה תימדד ביחס ההמרה אותו הם מצליחים להשיג. יחס המרה משמעו כי הגולשים אשר נחשפו לדפי הנחיתה, גם ייצרו קשר או אף ירכשו את המוצר או השירות. ככל שיחס ההמרה גדול יותר (ופחות לקוחות פוטנציאליים יעזבו את דפי הנחיתה ללא יצירת קשר), כך דפי הנחיתה הינם מוצלחים וטובים יותר.
תוכן המאמר: דפי נחיתה הן לאינטרנט והן דפי נחיתה לסלולאר, חייבים להשיג כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים אשר יחליטו על רכישת השירות או המוצר.