חבל שאין תכנית ריאליטי הנקראת "הישיבות המבוהלות ביותר בחברות הטכנולוגיה באמריקה", שם אפשר היה לצפות בישיבות דירקטוריון מבוהלות. למשל, כאשר עובד אפל שכח אבטיפוס של אייפון 4 בבר. או כשאינטל גילתה שבמעבד פנטיום יש טעות חישובית. או כשמיקרוסופט נתפסה משחדת בלוגרים עם לפטופים בשווי 2,500 דולר, לקידום חלונות ויסטה. אך אחד מהפרקים שהיו יכולים להיות המרגשים ביותר, הוא זה שהיה מצולם באמזון ביום שבו אפל הכריזה על השקת האייפד.
אמזון מייצרת את קורא הספרים האלקטרוני הפופולרי קינדל. במשך זמן מה, הוא היה כמעט היחיד בשוק הספרים האלקטרוניים. אך לאייפד יש מסך מגע, צבע, תוכנות יפות יותר, אפשרויות צפייה בווידאו והאזנה למוסיקה, 100 אלף יישומים – ובעת השקתו, הוא לא עלה הרבה יותר מהקינדל. עבור הקינדל, עם מסך המונו כרום בגודל 6 אינץ' שלו, האייפד היה סיוט בצבע מלא.
השבוע חשפה אמזון את מה שכולם (פרט לאמזון) מכנים קינדל 3. אפשר לכנותו גם התגובה של אמזון לאייפד. קינדל 3 תוכנן בצורה גאונית להיות כל מה שהאייפד לעולם לא יהיה: קטן, קל וזול. קינדל 3 קטן ב-21% מקודמו, אף שאלכסון המסך עדיין בגודל 6 אינץ'. המעצבים של אמזון עשו סוף סוף את שהיו צריכים לעשות מזמן: נפטרו מחלק גדול משולי הפלסטיק המיותרים. כעת, הקינדל קל בצורה כמעט מגוחכת – 240 גרם. מדובר בשליש ממשקל האייפד. זה פרט חשוב עבור מכשיר שאותו אמורים להחזיק בידיים במשך שעות.
לכך מצטרף מחיר של 140 דולר עבור דגם שכולל חיבור Wi-Fi – מאפיין חדש לקינדל, שפיגר בכך אחר נוק, המכשיר של רשת חנויות הספרים ברנס אנד נובל. דגם קינדל המסוגל גם להתחבר לאינטרנט באמצעות רשת הסלולר, כמו הדגמים הישנים יותר, עולה 50 דולר יותר. אך עבור רובנו, השימוש העיקרי של חיבור האינטרנט הוא להורדת ספרים, ולכך Wi-Fi בהחלט מספיק.
המשך הכתבה : TheMarker