אם אתם בעלי עסק ועדיין אין לכם אתר אינטרנט, כדאי מאוד שתתעוררו ותבנו או תשיגו לכם אחד, וחשוב שיהיה טוב ואיכותי, משום שאתר לא מוצלח גם לא ישנה כהוא זה לגולשים, ולא יביא לכם תוצאות, בין אם מדובר במכירות או בלקוחות ואפילו לא בחשיפה או בביסוס מותג העסק שלכם.
אם כבר יש לכם אתר אינטרנט באוויר אבל אתם לא עושים קידום אתרים, זו גם בעיה. אין פה שאלה של 'בניית אתרים או קידום אתרים', המילה 'או' מיותרת לחלוטין. זה צריך להיות גם וגם והסיבה לכך היא פשוטה. העיקרון העומד בבסיס התשובה לסוגיה נוגע לכך שגם אם יהיה לכם את האתר האיכותי והמדהים ביותר ברשת, אם אנשים לא יכירו אותו ולא יגיעו אליו, הוא לא שווה כלום בעצם.
אותו הדבר עובד גם להפך, אם יש לכם אתר והוא אתר גרוע ולא מוצלח, גם אם תקדמו אותו בהשקעה כספית גבוהה מאוד, זה לא יועיל. מבינים כבר ששני הדברים תלויים זה בזה?, אין קיצורי דרך. הדבר הנבון והנכון ביותר לעשות זה לא לבחור בזה או בזה, לא לחשוב בצורה של 'בניית אתרים או קידום אתרים' אלא להבין ולהפנים שמדובר בכלים שלובים, ואם אתם רוצים להצליח ולהשיג תוצאות תצטרכו להשקיע בשניהם.
בניית אתרים או קידום אתרים זו אינה השאלה הנכונה לשאול
אם כן הבנו שכל העולם עובד היום באינטרנט. קהל הלקוחות עבר לאינטרנט ושם הוא מבצע את קניותיו ואת רכישותיו. אם אפשר לשבת ולרכוש מהבית, מדוע להתאמץ ולצאת? השוואת מחירים ובדיקת הצעות שונות נעשית בן רגע, פרסומות מופיע מכל עבר. יש פה פוטנציאל אדיר.
עם חברה מקצועית שעושה קידום אתרים תוכלו לקדם את האתר שלכם ולהתחיל להרוויח הרבה יותר.
3 שלבים של עבודה על בניית אתרים או קידום אתרים באופן הנכון
- עיצוב ואופי האתר- חשבו על האפיון של האתר על מטרתו ועל מה אתם מעוניינים להשיג באמצעותו, זכרו שהמראה של האתר מאוד משפיע פה. האתר אמור לייצג את העסק בצורה מתאימה ולהיות ממותג בהתאם.
- עדכון של תכנים – ברגע שהאתר מוכן ברמה העיצובית יש להתחיל ולעדכן בו את כל התכנים הרלוונטיים, מידע, מאמרים, תמונות וכיו"ב.
- קידום אתרים מקצועי – כשהאתר שלכם באוויר בכדי שייכנסו אליו גולשים ובמיוחד גולשים שהם רלוונטיים לכם – לידים, תצטרכו לדואג לקידום מקצועי של האתר במנועי החיפוש.